fitness-1758625_1920

Wielu z nas przeszkadza nadmiar tkanki tłuszczowej. I to bardzo dobrze, ponieważ jest ona niekorzystna dla naszego zdrowia. Tłuszcz osadza się wszędzie tam, gdzie nie jest potrzebny, przez co może zagrażać naszemu życiu, jak i zdrowiu. Rozwiązaniem z tej sytuacji, jest zastosowanie treningu na redukcję, który musi odbywać się przy znaczącym deficycie kalorycznym, który jednak nie powinien być większy niż trzydzieści procent dziennego zapotrzebowania na kalorię wraz z uwzględnieniem energii, która potrzeba na wykonanie owego treningu. Ważne jest to, aby nie przesadzić, Nie możemy chudnąć szybko, ponieważ organizm zrozumie, że traci wagę i będzie próbował spowolnić ten proces, a tego nie chcemy. Ważnym elementem diety redukcyjnej jest zmniejszenie ilości przyjmowanych węglowodanów na rzecz białek. Z tłuszczami też nie wolno nam przesadzać, ale całkowite ich wyłączenie z diety również jest niekorzystne, Część z witamin rozpuszcza się w tylko w nich, więc spowodowalibyśmy przez ich wyłącznie z diety, więcej szkody niż mogłoby się wydawać.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *