sport-1685810_1920

Wielu młodych ludzi chciałoby wyglądać lepiej. Mimo że od jakiegoś czasu ćwiczą, nie widzą znaczących zmian w wyglądzie. Spowodowane jest to zalegającą tkanką tłuszczową, która przykrywa rozbudowane mięśnie. Jeśli zależy nam na tym, aby je odkryć, powinniśmy rozpocząć trening na rzeźbę, który pozwoli nam ukazać efekty naszej ciężkiej pracy. Kluczowa jak zawsze jest jednak dieta, ponieważ trening ten winien odbywać się przy deficycie kalorycznym. W innym wypadku nie uda nam się osiągnąć zamierzonego celu. Aby nasza praca się opłaciła, musimy obniżyć liczbę przyjmowanych kalorii o około trzysta kalorii, nie więcej! Pamiętajmy, że nasz organizm łatwo jest rozregulować, więc nie warto ryzykować. Ważna jest też suplementacja, która pozwoli nam zachować to, co już udało się nam wypracować. W czasie spalania tłuszczu, niszczona jest również tkanka mięśniowa, nad którą pracowaliśmy kilka miesięcy. Nie warto więc ryzykować, prawda? Podsumowując, dieta przy treningu na rzeźbę, powinna być okrojona, aby nasze ciało zużywało zapasy tłuszczu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *