athlete-457064_1280

Noszenie koszulek bez rękawów to marzenie nie jednej kobiety. Bądźmy jednak szczerzy droga do krótkich rękawków nie jest prosta. Sflaczałe, mało jędrne ramiona raczej nie wyglądają dobrze. Jeśli w ten sposób prezentują się również Twoje ramiona najwyższa pora to zmienić. Najlepsze będą ćwiczenia na przedramiona. Pora wreszcie stanąć twarzą w twarz z problemem i przestać szukać wymówek. Tym bardziej, że wiele ćwiczeń można wykonać samodzielnie w domu. Najpopularniejsze są tradycyjne ćwiczenia z hantlami. Zresztą można ćwiczyć przy pomocy zwykłego krzesła. To najprostszy sposób by wzmocnić zwiotczałe mięśnie ramion. Bardzo efektywne są ćwiczenia z drążkiem. Można go złapać w dowolny sposób a następnie zwisać, tak by nogi nie dotykały podłoża. W zwisie należałoby wytrzymać 30 sekund. Kobiety mogą również stosować tradycyjne ćwiczenia ze sztangą. Ciężar można swobodnie dostosować do swoich możliwości. Tradycyjne pompki, są równie dobrze. Ważna jest konsekwencja, to by regularnie wykonywać ćwiczenia.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *